Hidup adalah mimpi indah bagi yang bijaksana..
permainan bagi orang bodoh..
komedi bagi orang kaya..
dan sbuahh tragedi bagi masyarakat miskin..

beransur stabil...

salam.... ni en3 tgah bosan... andai kalian terase bosan... boleh la kalian beransur ke en3 yang laen.. xpn kalian bole trus ke blog seterusnya.. saat ni kekalutan jiwe sudah semakin stabil wlaupn garisan2 atau parut2ny masih melekat kejap dihati nih.. gua dah cube tuk tak merase tensen, dan kecemburuan yang teramat sgt... ni sume gua buat sbb gua nk kembalikn kehidupan normal gua...kehidupan seperti sediakala... alhamdulillah... gua dapat kawal.. walau bagaimanepon... jaoh dalam ati gua.. masih ad tersimpan mainan jiwe.. mainan jiwe paling dasat dalam idop gua... dah lame gua simpan... dah 3 ke 4 taon gua simpan... satu kesah tentang GADIS..hahaha.. jiwe gua kacau sblom ni pon sbb die... gua xtau la sampai bile gua akan simpan GADIS dalam hati gua... lame sangat dah... insyaallah... gua akan simpan terus sampai akhir hayat gua.. walaupn gua xdpt miliki gadis gua..
tp andai gua ad kesempatan bersamany.. gua akn jelaskn sume pade gadis.... insyaallah andai ad jodoh kami...

*awk.. sy cintakn awk.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan