Hidup adalah mimpi indah bagi yang bijaksana..
permainan bagi orang bodoh..
komedi bagi orang kaya..
dan sbuahh tragedi bagi masyarakat miskin..

malam dgan kerajinan.. haha...

sebelum gua lelap.... selit sket kesah arini... xde pape yg best pn ari ni... cme tgan gua ni je yang gatal sgat nk mnaip.. hehe... arini gua duk mah jer.. bkan pe.. lutut gau blom ok ag... ketat ag nk jalan bnyak2.. tp mlam ni kacik gua abes keje awal... so die dtang mah.. alang2 die da dtang ngan kude baru dier.. gua ajak die mngadap 6 kiblat.. haha...wlau ltut xok..pakse gak gi.. nak kate pro tu xla.. tp leh ag nk poket black.. frame first die mnang ngan 5 mate.. scon frame seri.. kire die mnang r mlam ni.. huhu.. abes moket.. ktorg g mlantak roti canai.. tgah mkan bleh plak die suh ak tgok mke pnebar roti tu... huh... trus ilang slere nk mkan... haha.. lupekn la... pnebar tu pn wt keje halal.. carik rezeki halal... ok latu... tp rmai gak insan2 kt warong dier.. pnuh org... kitorg pn naseb bek je smpai tpat waktu.. ad stu table bru orang tinggal... trus mlabuh kt situ.. pas mkan lepak situ smbil borak2 n terselit gak mgumpat sket... ish3.... then lpas byar.. die trus hantar ak blik.. smpai mah trus on9.. egat nk ushar2 blog2 best jep... skali terberkarya la pulak...huhu.. then smpai skan gua trus mnaip ag.. haha.. hurmm... ap ag ek nk taip???? ntah la... tetibe plak jdi blank... kosong jer... hurrmmm...tp nape rase xnak berenti ag?? rase cam nak truss je mnaip... haha... skali lg gua rase cam giler je... ntah pape... hurmmm... xsabar plak nktggu 29 aribulan ni..
geng2 lame gua nk kompol blik.. nk wt bbq.. gua kne save duit r camni.. nk gerak g jrantut ag.. grak ngan moto plak tu.. myb 2 ari gak gua kt saner.. lagi pn kacik gua nk ekot.. nk knal jrantut katenyer... so kne bwak die round jrantut la nmpkny.. appn gua xsbar nk g saner.. hope sume yg dirancang bjalan ngan lancar.. JERANTUT!! I WIILL BACK... WAIT FOR ME.... hahaaha...
eh... xbrenti lg gua mnaip rpenyer.. hurmm... ari da pagi... gua nk pkse2 lelap plak.. pakse??? hah.. apsal plak nk pakse?? ni mmang time lelap... org len sume dh ronde2 alam mimpi.. ish.. teringat plak kt dier.. hurmm... k r... ap ak ngarut tah... chow... jumpe lagi di lain entry....
smoge hari esok lebih bermakne.... smoge kalian berbahagia selalu..


p/s;- esok terus dgan pencarian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan