Hidup adalah mimpi indah bagi yang bijaksana..
permainan bagi orang bodoh..
komedi bagi orang kaya..
dan sbuahh tragedi bagi masyarakat miskin..

crocs.. agenda yahudi


sejak kebelakangn ni... jenama crocks dah menjadi kegilaan segenap masyarakat...
yaaa.. sehinggakn adik2 ak juga x terlepas dari menggilai sepatu berjenama crocs..tanpa kita sedar... dalam penciptaan crocs.. terdapat satu agenda keparat yahudi yg ak kira amat mengaibkn.. terdapat nama allah pada logo crocs yang menjadi kegilaan ramai itu.. suatu perkara yang amat menghina kn... ad sesetengah manusia tu tidak berpuas hati dgan pendedahan ni.. walaupn die sorg islam.. juga seorang melayu.. katany... "pakai selipar tu tengok atas niat la... die kate pemikiran melayu ni kolot.. perkara camni pn nak kecoh..." hmm.. ni la sikap org islam skang... sikap yg mnyebabkn masyarakat islam jatoh.. perkara ni sebenany menyentoh sensitiviti umat islam.. keparat yahudi tu telah menghina nama ALLAH.. dan die menggunakn umat islam sendiri untuk melaksanakn penghinaan tersebut.. adakah kita umat islam hanya duduk berdiam diri dgan ap yang telah bangsat2 tu lakukan?? adkah kita sanggup membiarkan si keparat lagi bangsat tu sumer mempergunakn kita untok trus menghina islam?? jika kita sudah sedar.. sudah tau akan penghinaan yang dilakukan ni.. ap kita mahu terus menggunakan barangan crocs???

yaa.. bergantong pada niat ko nak pakai sepatu yang penuh dengan penghinaan tu....sepatu yang dibikin yahudi bangsat tuk menghina islam.. kalu ko rasa islam tu agama yang ko boleh wt main2.. truskn la...truskn la ekot telinjuk si kafir laknat tu.. tp andai kalian benar2 cintakn islam.. syangkn islam.. kalian patot tau.. ap yang patot kalian lakukan.. terpulang lah pada kalian.... kalian punya otak dan dikurniakn akal.. gunalah akal yang dianugerahkn tu sebaik mungkin... kali ni jiwa ak berkerut.. bukan lagi mangarut..

untuk terima sesuatu tu.. kena pkai akal.. kalu baik.. boleh je trima.. tp kalu mende tu sebalikny.. xkn nk terima jugak.. fikir2kn la.. skang ak tgok mmang terlalu ramai yang menggilai crocs..

alhamdulillah.. famly ak sudah pn slamat sumerny.. xad lagi yang gemar akan crocs.....
sebenarny dah banyak sgat pekara macamni jadi.. kafir2 laknat tu sume xpenah putus asa.. lepas satu... satu dorg cipta untuk hina islam.. semoge kite sume akan lebih berhati2 dimasa akan datang.. agar islam terus terjaga..
wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan